Vraag over Bitstamp.

Plaats reactie
jaapie18
Member
Likes ontvangen: 3

Vraag over Bitstamp.

Bericht: # 5968Bericht jaapie18 »

Bitstamp is een crypto exchange. Ik maakte altijd betalingin via bitcoins. Eerst kon je gewoon betalingen doen via je bitstamp account, maar nu moet je eerst een wallet maken. En ze willen dat je kunt bewijzen dat de wallet van jou is met ID en adress van die wallet. Heb dus een foto van mijn ID En het adress van mij wallet gemaakt. Dus op 1 foto. Maar die vinden ze niet goed genoeg en krijg dit bericht terug:

We received a BTC address whitelisting request on your Bitstamp account.

Unfortunately, your request has been denied since the wallet/exchange to which the address belongs is not visible on the provided photo.

Please submit a new whitelisting request here: https://www.bitstamp.net/account/withdraw/whitelist/ and make sure that the wallet/exchange to which the address belongs, as well as the address itself, is clearly visible.

In case you have any questions, please feel free to ask.

Ben nog vrij nieuw met bitcoins wallets. Kan iemand mij helpen hiermee. Ik gebruik als wallet Electrum.
Division
ADMIN
Likes uitgedeeld: 57
Likes ontvangen: 91

Re: Vraag over Bitstamp.

Bericht: # 5973Bericht Division »

Zoals ik het lees willen ze ook eem bevestiging van je woon adres. Kan je bijvoorbeeld een foto maken van een post stuk waar je naam en adres op staat.
jaapie18
Member
Likes ontvangen: 3

Re: Vraag over Bitstamp.

Bericht: # 6353Bericht jaapie18 »

Ben nu bij een andere aanbieder.
Plaats reactie