Edit:

Ziggo is zo'n bedrijf dat rechtszaken voert om de vooruitgang tegen te houden. Zulke bedrijven hebben we als land niet zo veel aan...govie schreef: ↑17 feb 2021, 21:20 Ik maak tzt wel iets aan in de netwerksectie. Maar het gaat tussen ziggo en t-mobile, beide 100 mbps waarbij ziggo wat duurder is maar je wel kan opschalen naar 4K televisiezenders als ik ooit rijk wordt. Waarschijnlijk wordt het T-mobile combi van 100 mbps+tv en een mobiel abo. Maar volgens mij ben ik beter af om die 15 euro per maand voor digitale televisie te steken in netflix, maar wie ben ik....
Love Nature is al een paar jaar te kijken in 4K als je een Mediabox Next hebt.
Nergens last van gelukkig, werkt hier perfect, haal ook gewoon de snelheden die ik zou moeten halen met downloaden.
Ouch. Te veel gesnoept, gewoon oud, met ongeluk een aantal er uit?Pascalito schreef: ↑22 feb 2021, 20:29 Vorige week 8 tanden laten trekken (daarvoor ook al stuk of 6), en nu dus aan de kunstgebit (bovenkaak). Echt wennen dit zeg. Maar wel beter zo. Ben echt blij met mijn nieuwe smile.Nu vooral wennen en veel naar de tandarts op gebit aan te passen. Eten is nogsteeds lastig. Maar zacht voedsel gaat prima nu. Iedere dag gaat het een stukje beter.