Zijn er mensen die een online virtual credit card (prepaid) hebben?

Plaats reactie
Dabomb
Silver Member
Likes uitgedeeld: 52
Likes ontvangen: 38

Zijn er mensen die een online virtual credit card (prepaid) hebben?

Bericht: # 7773Bericht Dabomb »

Vroeg me af of dat er mensen zijn die gebruik maken van een virtual prepaid credit card.?

Aangezien ik paypal minder wil gaan gebruiken voor ebay.. Heb er altijd problemen mee dat er niet mee te betalen is.
Betaal binnen 2 weken terug wat ik in het rood stond, en nog lopen ze te kloten met hun service.

Heb ook al naar google Gpay gekeken, maar dit word niet overal gebruikt, en ik heb er als nog een credit card voor nodig.

Ik weet wel dat je niet verzekerd bent met aankopen via zo`n virtual prepaid credit card.

Ik zie niks in in een echte credit card omdat deze nogal erg duur zijn.

https://www.top10creditcard.nl/virtueel ... GIQAvD_BwE

Ben aan het denken voor een Openbank card of een N26 card..

Het is namelijk om over de wereld op ebay mee te betalen.. (landen zoals duitsland zou in eventueel via ING nog kunnen doen)

EDIT:

N26 valt al af, schijnt een K*t zooi daar te zijn. Openbank is ook al rommel.
ASUS ROG X470 crosshair vii hero wifi met Ryzen 7 5800X - Bequiet! pure rock 2 black met Deepcool RGB fan - Be quiet! GOLD 650w - 64GB DDR4 3600MHz CL16 (4x16 DR) - Zotac RTX 2070 super 8GB - ADATA XPG SX8200 Pro 512GB - Crucial MX500 1TB - Corsair 680X.
Pascalito
Eindredacteur
Likes uitgedeeld: 79
Likes ontvangen: 56

Re: Zijn er mensen die een online virtual credit card (prepaid) hebben?

Bericht: # 7774Bericht Pascalito »

Heb zelf Openbank, werkt best goed moet ik zeggen. Alleen jammer dat ideaal niet wordt ondersteund waarbij ik altijd even moet wachten totdat het geld overgemaakt is tussen twee banken. SEPA is nog altijd erg sloom vind ik zelf.
Eindredacteur hier op hardwarejunkies, interessant onderwerp gevonden? Stuur me een PB!
Website: Pascalandandrea.com - Over mijn lange afstand relatie en meer.
Van der Berg
Gold Member
Likes uitgedeeld: 29
Likes ontvangen: 68

Bericht: # 7775Bericht Van der Berg »

Nee, ik heb gewoon een reguliere Credit Card van de ABN AMRO. Het is geen prepaid. Ik kan wel online inloggen om alles te volgen. Ik betaal er nooit mee met mijn Credit Card, maar eens per jaar voor een buitenlandse website waar alleen betaling met Credit Card mogelijk is. Ik vind de rente op jaarbasis erg hoog 10% (was 15%).
Gigabyte X570 Aorus Pro met Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - Seasonic Platinum 860w V2 - 32GB DDR4 3600MHz CL16 (2x16) - MSI Ventus OC RTX 2080 8GB - Samsung 980 Pro 1TB - LG 27UD68P 4K - TV 55 inch OLED - Gear S3 Frontier - S20 Ultra - Tab S5e 128/6GB
Quiller
Silver Member
Likes uitgedeeld: 26
Likes ontvangen: 83

Bericht: # 7781Bericht Quiller »

Ik gebruik paypal al enorm lang en heb er nog geen negatieve ervaringen mee (jij wel dus) -- Dat gezegd zijnde : blijf weg van ING die bank bestaat binnen vijf jaar niet meer. Enorm slecht!!! Draait van geen kanten op service gebied meer sinds het in (mea culpa) nederlandse handen is. Tevens werkt hun digitaal platform (in belgie maar ik vermoed dat dit zal doorgetrokken worden) van geen kanten zoals het hoort (wij hebben twee banken en dat van ing is ronduit achterlijk). Nu met afhandeling nalatenschap opnieuw dikke miserie met ing (niet met kbc bv) 'hun dienst nalatenschap heeft achterstand' (wel dat maakt mijn rekening niet... rekeningen vereffenen is een kwestie van 'klik klik klik' eens alles administratief in orde is (wat het ook is))... -- en dit van een 49 jarige die al heel zijn leven met de ganse familie 'lid' is van ING (nog van de tijd dat het BBL was) EN die digitaal best wel mee kan...
Forum m8
Silver Member
Likes uitgedeeld: 2
Likes ontvangen: 28

Bericht: # 7782Bericht Forum m8 »

Nee, altijd zonder CC gedaan. Wel Paypal en 1* CC geleend voor een eBay aankoop waar ik pas later zag dat PayPal niet geaccepteerd werd.

Net zoals ik wel eens een KVK inschrijving leen....

ING; zit er defacto mn hele leven al, al was het eerst Postbank. Sinds ze van de TAN codes af zijn vind ik het ook K*t.
d410
Moderator
Likes uitgedeeld: 192
Likes ontvangen: 120

Bericht: # 7786Bericht d410 »

Eerste jaar gratis. dan 36 euro per jaar.

Ook echt top service!

https://www.icscards.nl/producten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
If nobody is in the forest, does a tree really fall?
LaCrimosa
Brons Member
Likes uitgedeeld: 39
Likes ontvangen: 50

Bericht: # 7788Bericht LaCrimosa »

Ooit gehoord van een prepaid Credit Card, @Dabomb, Zo eentje waar jij vooraf een bedrag kan opzetten en kan optoppen indien nodig. Deze zijn los van je bankrekening, kunnen maar 1 maximaal bedrag hebben die je er kan opzetten per maand. Nadeel is dat je een dag of twee moet wachten eer je gestorte bedrag op die kaart staat maar met het voordeel dat deze veel veiliger is dan de normale kredietkaart (enkel het bedrag op die prepaid kan gebruikt worden).
Van der Berg
Gold Member
Likes uitgedeeld: 29
Likes ontvangen: 68

Bericht: # 7790Bericht Van der Berg »

d410 schreef: 09 apr 2021, 11:50 Eerste jaar gratis. dan 36 euro per jaar.

Ook echt top service!

https://www.icscards.nl/producten
Wow €5.000 bestedingslimiet. Bij de ABN AMRO kon ik ook kiezen tussen €500,- tot €5.000,- ik heb gekozen voor een bestedingslimiet van €2.500,- kan dat hier ook? Ik heb de kaart al sinds eind 2012/begin 2013
Al gebruik ik het nooit de limiet. Je kan ook sparen op de kaart zelf en krijg je wat rente als je op de kaart spaart bij ABN AMRO.

Ik betaal iedere maand €1,70,- voor mijn Credit Card dat is per jaar €20,40,- nog goedkoper dan de visakaart en €1,70,- voor mijn privérekening en mag bij ABN AMRO tot 6 privérekeningen hebben. Momenteel heb ik er 2 van de 6 naast mijn spaarrekeningen/Deposito's en alles in 1 app van de ABN AMRO. ABN AMRO is ook aangesloten bij ICS
Gigabyte X570 Aorus Pro met Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - Seasonic Platinum 860w V2 - 32GB DDR4 3600MHz CL16 (2x16) - MSI Ventus OC RTX 2080 8GB - Samsung 980 Pro 1TB - LG 27UD68P 4K - TV 55 inch OLED - Gear S3 Frontier - S20 Ultra - Tab S5e 128/6GB
Dabomb
Silver Member
Likes uitgedeeld: 52
Likes ontvangen: 38

Bericht: # 7801Bericht Dabomb »

LaCrimosa schreef: 09 apr 2021, 11:59 Ooit gehoord van een prepaid Credit Card, @Dabomb, Zo eentje waar jij vooraf een bedrag kan opzetten en kan optoppen indien nodig. Deze zijn los van je bankrekening, kunnen maar 1 maximaal bedrag hebben die je er kan opzetten per maand. Nadeel is dat je een dag of twee moet wachten eer je gestorte bedrag op die kaart staat maar met het voordeel dat deze veel veiliger is dan de normale kredietkaart (enkel het bedrag op die prepaid kan gebruikt worden).
Ook voor ING bank? Want dacht dat je er toch altijd kosten aan zoiets had.
ASUS ROG X470 crosshair vii hero wifi met Ryzen 7 5800X - Bequiet! pure rock 2 black met Deepcool RGB fan - Be quiet! GOLD 650w - 64GB DDR4 3600MHz CL16 (4x16 DR) - Zotac RTX 2070 super 8GB - ADATA XPG SX8200 Pro 512GB - Crucial MX500 1TB - Corsair 680X.
LaCrimosa
Brons Member
Likes uitgedeeld: 39
Likes ontvangen: 50

Bericht: # 7806Bericht LaCrimosa »

Dabomb schreef: 10 apr 2021, 00:22
LaCrimosa schreef: 09 apr 2021, 11:59 Ooit gehoord van een prepaid Credit Card, @Dabomb, Zo eentje waar jij vooraf een bedrag kan opzetten en kan optoppen indien nodig. Deze zijn los van je bankrekening, kunnen maar 1 maximaal bedrag hebben die je er kan opzetten per maand. Nadeel is dat je een dag of twee moet wachten eer je gestorte bedrag op die kaart staat maar met het voordeel dat deze veel veiliger is dan de normale kredietkaart (enkel het bedrag op die prepaid kan gebruikt worden).
Ook voor ING bank? Want dacht dat je er toch altijd kosten aan zoiets had.
ING bank beidt geen prepaid kredietkaarten aan. Lees bijgevoegde link: https://prepaidcreditkaart.nl/prepaid-c ... n/#more-80
Division
ADMIN
Likes uitgedeeld: 65
Likes ontvangen: 99

Bericht: # 7814Bericht Division »

Je hebt ook nog van paysafecard prepaid creditcard.
Pascalito
Eindredacteur
Likes uitgedeeld: 79
Likes ontvangen: 56

Bericht: # 7817Bericht Pascalito »

En anders van die prepaid kaarten die je bij de bruna/primera kan halen ofzo, werkt ook wel prima.
Eindredacteur hier op hardwarejunkies, interessant onderwerp gevonden? Stuur me een PB!
Website: Pascalandandrea.com - Over mijn lange afstand relatie en meer.
Plaats reactie