Welke boards (topic mogelijkheden) willen jullie?!

Plaats reactie
Division
ADMIN
Likes uitgedeeld: 65
Likes ontvangen: 99

Welke boards (topic mogelijkheden) willen jullie?!

Bericht: # 5411Bericht Division »

Zoals beloofd zou ik terug komen op het bericht van 2020 over de draadjes die hier missen.

Welke onderwerpen zouden jullie erbij willen hebbe? Laat het hier onder weten en gaan we aan de slag om te kijken wat we ermee kunnen doen!
Pascalito
Eindredacteur
Likes uitgedeeld: 79
Likes ontvangen: 56

Re: Welke boards (topic mogelijkheden) willen jullie?!

Bericht: # 5413Bericht Pascalito »

Sport, Wetenschap,
Eindredacteur hier op hardwarejunkies, interessant onderwerp gevonden? Stuur me een PB!
Website: Pascalandandrea.com - Over mijn lange afstand relatie en meer.
Division
ADMIN

Bericht: # 5434Bericht Division »

Nog meer dingen mensen?
Jer81
Member
Likes uitgedeeld: 6
Likes ontvangen: 4

Bericht: # 5436Bericht Jer81 »

Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij hebben ze op een ander forum. Dat zou interessant kunnen zijn.
K2P2
+Member+
Likes uitgedeeld: 10
Likes ontvangen: 31

Bericht: # 5440Bericht K2P2 »

Is er al iets over overklokken?
May the Geforce be with you
govie
Gold Member
Likes uitgedeeld: 178
Likes ontvangen: 104

Bericht: # 5441Bericht govie »

Ik zou uitgaan van :

- Slimme woning dingetjes wordt wel steeds meer.
- Electrische fiets ( smart leven is smart fietsen )

Ik merk het nu al. Mijn rookmelders zijn radiografisch gekoppeld en ik heb geen eigen schuurtje waardoor ik heb besloten om geen elektrische fiets te kopen. Het zijn wel dagelijkse dingen, waar enigzins wat techniek in zit, maar niet tot op componentnivo interessant.
Quiller
Silver Member
Likes uitgedeeld: 26
Likes ontvangen: 83

Bericht: # 5443Bericht Quiller »

Hoewel ik zeker mogelijkheden voor draadjes en dergelijke zie zou ik hier voorlopig zuinig mee zijn. Naar mijn mening zijn we nog niet met genoeg 'community leden' om dit vitaal te maken. Het zouden eerder 'spookonderdelen' zijn en de boel nodeloos onoverzichtelijk maken.

Wil dit zeggen dat onderdelen als 'electrische fietsen, wetenschap en dergelijke' niet besproken kunnen worden? Natuurlijk niet, maar ik zou deze 'voorlopig' als topics onder een 'algemene' noemen plaatsen tot er duidelijk veel animo voor is.
Dabomb
Silver Member
Likes uitgedeeld: 52
Likes ontvangen: 38

Bericht: # 5446Bericht Dabomb »

Pascalito schreef: 03 jan 2021, 12:21 Sport, Wetenschap,
Oh nee het word hier ook al zo`n tweakers / fok forum. :roll:

Zou het persoonlijk gewoon bij hardware houden, of wat daar zo dicht mogelijk aan gerealiteerd is. (sorry van mijn ABN)
Schoenmaker houd het bij je leest. :salute:
ASUS ROG X470 crosshair vii hero wifi met Ryzen 7 5800X - Bequiet! pure rock 2 black met Deepcool RGB fan - Be quiet! GOLD 650w - 64GB DDR4 3600MHz CL16 (4x16 DR) - Zotac RTX 2070 super 8GB - ADATA XPG SX8200 Pro 512GB - Crucial MX500 1TB - Corsair 680X.
govie
Gold Member

Bericht: # 5447Bericht govie »

Quiller schreef: 03 jan 2021, 21:36 Hoewel ik zeker mogelijkheden voor draadjes en dergelijke zie zou ik hier voorlopig zuinig mee zijn. Naar mijn mening zijn we nog niet met genoeg 'community leden' om dit vitaal te maken. Het zouden eerder 'spookonderdelen' zijn en de boel nodeloos onoverzichtelijk maken.

Wil dit zeggen dat onderdelen als 'electrische fietsen, wetenschap en dergelijke' niet besproken kunnen worden? Natuurlijk niet, maar ik zou deze 'voorlopig' als topics onder een 'algemene' noemen plaatsen tot er duidelijk veel animo voor is.
Eens. Maar het is wel interessant, want ik wil best een elektrische fiets in de toekomst, maar het onderhoud wil ik zelf doen want anders vind ik het te duur worden. Dan is een elektrische fiets nog niet eens zo gek, maar ja je kunt er tzt ook een topic in overig voor maken.
Pascalito
Eindredacteur

Bericht: # 5450Bericht Pascalito »

Quiller schreef: 03 jan 2021, 21:36 Hoewel ik zeker mogelijkheden voor draadjes en dergelijke zie zou ik hier voorlopig zuinig mee zijn. Naar mijn mening zijn we nog niet met genoeg 'community leden' om dit vitaal te maken. Het zouden eerder 'spookonderdelen' zijn en de boel nodeloos onoverzichtelijk maken.

Of desnoods als subforum? Totdat deze "volwassen" zijn. Misschien eens in de zoveel tijd een overzicht maken van welke topics het meest populair zijn en dan promoten naar subforum. Als ze vervolgens nogsteeds erg populair zijn verdienen ze het wel om volwaardig forum te worden :P
Eindredacteur hier op hardwarejunkies, interessant onderwerp gevonden? Stuur me een PB!
Van der Berg
Gold Member
Likes uitgedeeld: 29
Likes ontvangen: 68

Bericht: # 5457Bericht Van der Berg »

Misschien zeg ik iets raars: Reizen en vakanties.
als het puur hardware moet zijn: meer discussies kunnen voeren over verschillende hardware
Gigabyte X570 Aorus Pro met Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - Seasonic Platinum 860w V2 - 32GB DDR4 3600MHz CL16 (2x16) - MSI Ventus OC RTX 2080 8GB - Samsung 980 Pro 1TB - LG 27UD68P 4K - TV 55 inch OLED - Gear S3 Frontier - S20 Ultra - Tab S5e 128/6GB
Thunderwing
Brons Member
Likes uitgedeeld: 3
Likes ontvangen: 36

Bericht: # 5463Bericht Thunderwing »

Ik zie niet echt een dwingende en/of noodzakelijke reden om aparte segmenten hier aan te maken. De topics die alhier benoemd worden, kunnen naar mijn mening prima verblijven in de keuvelhoek en mocht het daarvoor te groot worden, kan altijd nog een apart segment daarvoor aangemaakt. Het nadeel van alles in aparte segmenten plaatsen, is dat de overzicht totaal verloren gaat (waar moet wat dan staan ??) en hoe vaak gaat het gebruikt worden ??

Als voorbeeld noem ik het Fotografie segment, waar op het moment van schrijven maar één draadje zit met acht reacties. Dit is mijns inziens een prima voorbeeld van iets wat (nog) niet groot genoeg is voor een eigen segment en had prima nog in de keuvelhoek kunnen blijven . . .

Als mogelijkheid zou ik graag willen dat je met <CTRL> + <B>, + <I> en + <U> je teksten kan opmaken :mrgreen:
In het bezit van het oudste systeem van Hardware Junkies . . .
govie
Gold Member

Bericht: # 5464Bericht govie »

Als ik het zo lees en ook wel eens mee ben, is het misschien verstandiger om incidentele topics gewoon te modderen onder overig. Thunderwing, pascalito en quiller hebben wel goede argumenten ervoor.
Dabomb
Silver Member

Bericht: # 5472Bericht Dabomb »

Betreft dat laatste, dat kan prima altijd nog in de Keuvelhoek geplaatst worden. Weet niet of dat het zoveel zin heeft om daar extra gedeeltes voor in te richten.. We blijven immers een hardware computer forum.
ASUS ROG X470 crosshair vii hero wifi met Ryzen 7 5800X - Bequiet! pure rock 2 black met Deepcool RGB fan - Be quiet! GOLD 650w - 64GB DDR4 3600MHz CL16 (4x16 DR) - Zotac RTX 2070 super 8GB - ADATA XPG SX8200 Pro 512GB - Crucial MX500 1TB - Corsair 680X.
Division
ADMIN

Bericht: # 5478Bericht Division »

Het gaat om topic ideetjes.. Noem er een paar en we gaan kijken wat we ermee kunnen doen. Dit gaat hier niet om discussie nu wat we wel en wat we niet moeten doen.
Thunderwing
Brons Member
Likes uitgedeeld: 3
Likes ontvangen: 36

Bericht: # 5484Bericht Thunderwing »

Division schreef: 04 jan 2021, 12:30 Het gaat om topic ideetjes.. Noem er een paar en we gaan kijken wat we ermee kunnen doen. Dit gaat hier niet om discussie nu wat we wel en wat we niet moeten doen.
Dan heeft dit topic ook weinig nut, is het net een blik soep: of je opent het of je opent het niet. Daar ga je ook niet over mijmeren over welk porselein je waar gaat gebruiken . . . :clown: :beer:
In het bezit van het oudste systeem van Hardware Junkies . . .
nutty
Brons Member
Likes uitgedeeld: 9
Likes ontvangen: 33

Bericht: # 5485Bericht nutty »

Thunderwing schreef: 04 jan 2021, 12:53 Dan heeft dit topic ook weinig nut, is het net een blik soep: of je opent het of je opent het niet. Daar ga je ook niet over mijmeren over welk porselein je waar gaat gebruiken . . .
Divison bedoelt gewoon dat je een balletje op moet gooien,of HWJ hem wil vangen wordt later bepaald (tart wel enige natuurwetten lol).
Daar gaat het om nu,simpel toch.
Division
ADMIN

Bericht: # 5523Bericht Division »

Er is een Sub board aangemaakt "overige discussies" Hier kunnen dingen bij toegevoegd worden wat nodig blijkt. Het is in eerste instantie een test board om te kijken hoeveel animo ervoor is.

Zijn er nog belangrijke topics die jullie erbij willen hebben, laat het ons weten!
Division
ADMIN

Bericht: # 7710Bericht Division »

Zo nu we weer even wat verder zijn, kom ik terug op een berichtje die ik tijdje geleden heb voorbij zien komen. Lijkt het jullie wat om een aparte board op het fora te hebben over "shop ervaringen" ? Zodat ieder (indien wenselijk) hun genoegen of ongenoegen kwijt kan over het bedrijf waar ze hun artikelen besteld of gekocht hebben?

Laat het ons hier weten! Dan kunnen we er wat mee doen.
Pascalito
Eindredacteur

Bericht: # 7711Bericht Pascalito »

Division schreef: 06 apr 2021, 18:58 Zo nu we weer even wat verder zijn, kom ik terug op een berichtje die ik tijdje geleden heb voorbij zien komen. Lijkt het jullie wat om een aparte board op het fora te hebben over "shop ervaringen" ? Zodat ieder (indien wenselijk) hun genoegen of ongenoegen kwijt kan over het bedrijf waar ze hun artikelen besteld of gekocht hebben?

Ben ik wel voor, maar wel met regels. Het netjes houden en niet compleet een bepaalde winkel met onjuistheden bekogelen enzo. ;) Nep reviews al helemaal niet. :)
Dabomb
Silver Member

Bericht: # 7713Bericht Dabomb »

Division schreef: 05 jan 2021, 16:23 Er is een Sub board aangemaakt "overige discussies" Hier kunnen dingen bij toegevoegd worden wat nodig blijkt. Het is in eerste instantie een test board om te kijken hoeveel animo ervoor is.

Zijn er nog belangrijke topics die jullie erbij willen hebben, laat het ons weten!
Keuvel hoek en overiges discussies niet gewoon het zelfde maar dan onder een andere naam? :roll: :lol:
Dabomb
Silver Member

Bericht: # 7714Bericht Dabomb »

Division schreef: 06 apr 2021, 18:58 Zo nu we weer even wat verder zijn, kom ik terug op een berichtje die ik tijdje geleden heb voorbij zien komen. Lijkt het jullie wat om een aparte board op het fora te hebben over "shop ervaringen" ? Zodat ieder (indien wenselijk) hun genoegen of ongenoegen kwijt kan over het bedrijf waar ze hun artikelen besteld of gekocht hebben?

Zou shop ervaringen pas toevoegen als je ook een pricewatch hebt. Anders doe je denk ik dubbel werk.
Hardwarejunkie
Silver Member
Likes uitgedeeld: 45
Likes ontvangen: 80

Bericht: # 7911Bericht Hardwarejunkie »

Creativiteit? Waarin leden hun creaties (kunst, graphics, video, muziek) kunnen tonen die ze met (behulp van) de computer hebben gemaakt?
Plaats reactie