Creatieve ideeën gezocht (thuisstudio)

Plaats reactie
Jer81
Member
Likes uitgedeeld: 6
Likes ontvangen: 4

Creatieve ideeën gezocht (thuisstudio)

Bericht: # 1983Bericht Jer81 »

In de maanden met slechter weer trek ik me wat vaker terug in mijn kleine studio. Maar ben een beetje door de inspiratie heen.
Iemand nog leuke ideeën die iemand echt eens uit moet proberen thuis in een aangenaam verwarmde kamer?
JB56
Brons Member
Likes uitgedeeld: 13
Likes ontvangen: 40

Re: Creatieve ideeën gezocht (thuisstudio)

Bericht: # 1984Bericht JB56 »

Airbrushen? Ben ik sinds kort ook weer mee bezig. Alleen zit bij mij het creatieve er niet zo in, ik spuit bouwmodellen. Ik wil nog ooit wel eens keer iets kunstzinnigs spuiten, maar.....
govie
Gold Member
Likes uitgedeeld: 177
Likes ontvangen: 104

Bericht: # 1992Bericht govie »

- Maak een steampunk pc case.
- maak een groot portret van 2m bij 1m met dobbelstenen
- maak een groot portret van ministeck. Je kan de steckies verven in de gewenste kleur.
- Maak een trumpbash of bidenbash (dat verkoopt wel) schilderij en zet hem op etsy.
- Klei en schilder een pc-case.
- pc case uit lucifers.
- pc case uit lego
Division
ADMIN
Likes uitgedeeld: 57
Likes ontvangen: 91

Bericht: # 1994Bericht Division »

JB56 schreef: 18 okt 2020, 22:47 Airbrushen? Ben ik sinds kort ook weer mee bezig. Alleen zit bij mij het creatieve er niet zo in, ik spuit bouwmodellen. Ik wil nog ooit wel eens keer iets kunstzinnigs spuiten, maar.....
Maak eerst een ontwerp van een custom pc behuizing (op papier of pc) en voer het uit.
Jer81
Member

Bericht: # 2002Bericht Jer81 »

Het staat in fotografie, dus mijn vraag heeft betrekking op fotografie. :)
JB56
Brons Member

Bericht: # 2004Bericht JB56 »

Oi...misschien beter toch in je tekst vermelden. Ik kwam niet binnen via "fotografie" en beschouwde de vraag om die reden als algemeen.
Hm...tja... vroegah was een thuisstudio voor fotografie dan altijd een doka, maar dat is nu alleen nog nodig voor old school fotografen. Het enige dat jij nodig hebt is een pc en een goed (gecalibreerd) scherm.
Jer81
Member

Bericht: # 2050Bericht Jer81 »

JB56 schreef: 19 okt 2020, 12:10 Oi...misschien beter toch in je tekst vermelden. Ik kwam niet binnen via "fotografie" en beschouwde de vraag om die reden als algemeen.
Hm...tja... vroegah was een thuisstudio voor fotografie dan altijd een doka, maar dat is nu alleen nog nodig voor old school fotografen. Het enige dat jij nodig hebt is een pc en een goed (gecalibreerd) scherm.
Dude, hou maar op.
Ik vraag om creatieve ideeën om toe te passen in een fotostudio.
Een doka is een ontwikkelstudio. Iets compleet anders.
Een creatief idee kan bijvoorbeeld zijn om kleurpotloden onder te dompelen in een doorzichtige bak gevuld met spa rood. En dan een detail foto te maken van wat potloden op kleur gesorteerd waar de bubbels aan hangen. Dat soort ideeën zoek ik.
JB56
Brons Member

Bericht: # 2051Bericht JB56 »

Jer81 schreef: 19 okt 2020, 23:39
JB56 schreef: 19 okt 2020, 12:10 Oi...misschien beter toch in je tekst vermelden. Ik kwam niet binnen via "fotografie" en beschouwde de vraag om die reden als algemeen.
Dude, hou maar op.
Ik vraag om creatieve ideeën om toe te passen in een fotostudio.
Een doka is een ontwikkelstudio. Iets compleet anders.
Een creatief idee kan bijvoorbeeld zijn om kleurpotloden onder te dompelen in een doorzichtige bak gevuld met spa rood. En dan een detail foto te maken van wat potloden op kleur gesorteerd waar de bubbels aan hangen. Dat soort ideeën zoek ik.
Dan hou ik op, dude. :sleep:
Plaats reactie