Welke televisie apps gebruiken jullie?

govie
Gold Member
Likes uitgedeeld: 175
Likes ontvangen: 102

Re: Welke televisie apps gebruiken jullie?

Bericht: # 6922Bericht govie »

d410 schreef: 21 feb 2021, 10:58
govie schreef: 21 feb 2021, 07:25 Ik zou het niet weten, maar wat mij verwonderd is dat de buren 100 mbps kunnen krijgen en ik maar 50 mbps, terwijl we in hetzelfde nieuwbouwproject zitten.
Kan je geen andere provider kiezen?
dezelfde kabel.
Quiller
Silver Member
Likes uitgedeeld: 23
Likes ontvangen: 81

Bericht: # 6923Bericht Quiller »

Ik vraag me eigenlijk af of het niet zo is dat ze gewoon 50 mbps 'garanderen' omdat ze niet willen dat je komt klagen mocht je slechts 90 halen... Het lijkt me namelijk echt niet logisch dat je buren wel 100 halen tenzij er echt iets technisch mis is met die woning / appartement... in dat laatste geval MOETEN ze het maar herstellen (zeker bij nieuwbouw... kortom : geen idee wie je moet lastig vallen in Nederland maar ik zou de 'eigenaar' blijven lastig vallen... ALLE dagen.)
govie
Gold Member

Bericht: # 6942Bericht govie »

Na 5 uur bellen ben ik er uit: De aannemer had zijn werk al uitgevoerd en doorgegeven, maar kpnnetwerk (niet kpn) had een aantal woningen niet geregistreerd.

Ik ben voor deze informatie gestuurd vanaf woningstichting, t-mobile, kpn, kpnnetwerk, kpn, kpnnetwerk, kpnnetwerk website, kpnnetwerk met 10 minuten wachttijd, naar aannemer/beheerder van het glasvezel. En die slimme mevrouw bij deze laatste entiteit, die wist hoe het zat. :beer: :prayer: Nou is het nog niet zeker dat e.e.a. goed afloopt maar ik heb hoop.

Daarnaast had ik altijd nog de optie voor 4G 100 mbps voor 42 euro/maand. Maar op 4G krijgen mobiele telefoons voorrang als het druk is. Dus 100 mbps glasvezel op deze locatie lijkt op het iets betrouwbaarder en is 12 euro goedkoper... fingers crossed! :D
govie
Gold Member

Bericht: # 6943Bericht govie »

Ik ben trouwens wel heel tevreden over nlziet €4,--/maand. Vanavond kijk ik total recall over mijn g4 verbinding, dat beeld is echt super i.v.t. ouderwetse antenne. Het enige nadeel van een grotere tv vind ik bliksem op beeld, daar dreint door je hersenpan. Als je niks anders aan apps hebt, dan biedt dit toch wel heel veel waar voor je geld. Er is altijd wel wat op wat je leuk vind.
Bluesky66
+Member+
Likes uitgedeeld: 29
Likes ontvangen: 20

Bericht: # 6984Bericht Bluesky66 »

Plaats reactie